W sumie temat jest w dziale OIII, ale widzę wypowiedzi kolegów odnosnie innych aut to się tez wypowiem
przed chipem 211 wg GPS (ok. 218 licznikowo) na płaskim, po chipie... trudno powiedzieć :lol:
ciężko znaleźć wystarczająco długi płaski kawałek bez aut na lewym pasie :wink:
Kraków - Katowice jest mocno pofalowana, na spadku zamknąłem maxi-dota i obroty jeszcze szły w górę :wink: w drodze powrotnej na tym samym odcinku, pod górę ok 230 licznikowo
z włączonym GPS kilka razy dobiłem do 230
tylko że u mnie auto sporo wyższe (4cm) i opory powietrza większe, opony 225/50/17
tak by zobrazować wpływ podniesionej budy na opory powietrza- zimówki mam 225/55/17 czyli auto stoi wyżej 1cm - vmax zauważalnie (ok 10km/h wg GPS) niższy :!:
przed chipem 211 wg GPS (ok. 218 licznikowo) na płaskim, po chipie... trudno powiedzieć :lol:
ciężko znaleźć wystarczająco długi płaski kawałek bez aut na lewym pasie :wink:
Kraków - Katowice jest mocno pofalowana, na spadku zamknąłem maxi-dota i obroty jeszcze szły w górę :wink: w drodze powrotnej na tym samym odcinku, pod górę ok 230 licznikowo
z włączonym GPS kilka razy dobiłem do 230
tylko że u mnie auto sporo wyższe (4cm) i opory powietrza większe, opony 225/50/17
tak by zobrazować wpływ podniesionej budy na opory powietrza- zimówki mam 225/55/17 czyli auto stoi wyżej 1cm - vmax zauważalnie (ok 10km/h wg GPS) niższy :!:
Komentarz